»Kakšna (in katera?) Antigona bi lahko pravično (objektivno) presodila pogojevanja našega časa?«
»Za Eteokla je prepozno, Polinejka pa je morda še mogoče rešiti – in za to je pripravljena narediti vse, kar bo pač potrebno.«
»Pri delu sem z režiserko v Antigoni iskala motive za njen pristop predvsem v njeni osebni zgodovini, vlogi, ki jo prevzema znotraj zgodbe svoje družine.«
»Rad snemam z Ano Krauthaker, saj je delo z njo sproščeno, hkrati pa osredotočeno, in imava dobro komunikacijo.«
»Njeno naivno prepričanje, da jo bodo preprosto izpustili, ker je 'mladoletna in odličnjakinja', se v hipu razblini.«
»Sledi tvegana operacija, izposojena iz kakšnega cenenega zaporniškega filma, ki pa se obnese: Polinejk izgine v noč, Antigona je zanj zastavila svojo svobodo.«
»Neznosna lahkost 'integracije', s katero, ne zavajajmo se, prišleke po glavi lopne tudi Zahodna Evropa.«
»To je torej v redu: izdajalec in junak sta mrtva.«
»Katero politično in etično nalogo Antigone si velja zapomniti danes, ko se soočamo z velikimi dilemami sodobnega sveta?«
»On ne ubija, ampak uraduje. Umor je strast, v kralju je ni. Njegove roke so zmeraj čiste.«
»Moja zamisel je bila preprosta: obravnavati Sofoklejevo različico kot ločen del razbitega vrča in ga dopolniti z drugimi drobci v upanju, da bo skozi ta proces mogoče spoznati nekaj resnice.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju